Sooooo last year...

2bilder på mig vid denna tid ungefär ifrån förra året!
lite förändringar men inget speciellt, eller jag klippte av mig håret till nedanför axlarna efter dem här bilderna men det har växt ut igen så jag har ungefär sådär långt nu, lite kortare, men jag håller ju på och sparar ut mitt hår nu så det är bra! Men jag gillar färgen på håret jag hade där, nu har jag den färgen i längderna men en träkig utväxt så måste göra något åt det, funderar på att göra det mörkbrunt igen kanske, eller bara lägga i en ljusbrun/chokladbrun färg! Vi får se hur de blir när jag ska klippa mig om någon vecka helt enkelt! 
 
Igår var jag i stan och fixade lite grejer och sen följde Marcus med mig hem hit, vi myste framför tvn och såg några Prison Break avsnitt! Idag gjorde vi ungefär samma sak men nu har han åkt och jag ska plugga klart, vill inte ägna någon mer tid på mitt lov åt skoluppgifter!
♥!

Kommentera här: