söndag var det idag ja.

Inte riktigt haft tid denna vecka, men här kommer en liten sammanfattning vad jag hållt på med:
I onsdags så övningskörde jag efter skolan sen sov jag hos Marcus!
I torsdags när jag kom hem efter skolan så lagade jag mat och gick jag och mamma en lång promenad, tog de lugnt resten av kvällen!
I fredags så var de jobb som gällde direkt efter skolan, sen kom Marcus till mig på kvällen, vi lagade mat och tittade på film!
Igår så gick jag och Malin lång promenix på morgonen, sen jobbade jag eftermiddagen/kvällen!
Idag så har jag jobbat till 3 sen övningskörde jag in till Örebro med mamma & Malin, mötte upp Patricia och sen hälsade vi på min gammel mormor! Jag och mamma åt subway påvägen hem och om en liten stund ska jag cykla till Sara för att umgås lite med mina tjejor!
 Notera att jag gått 3 lång promenader denna vecka, applåder till mig!
♥!

Kommentera här: