2014 resumé

Samlade ihop lite bilder från året som jag hade här på datorn och bloggen
 
Lånde också dessa frågor från Kenzas blogg så jag kunde göra en liten sammanfattning av 2014.
 
Beskriv året med tre ord.
Svar: Underbart, rörigt, gaalet!
 
Bästa köpet.
Svar: Hm, inte handlat så mycket som är sådär speciellt, men mitt Fuck Cancer armband får det nog bli, bär det 24/7.
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2014.
Svar: Oj det finns så många, Slå mig hårt i ansiktet, Nobody To Love och Don't you (forget about me).
 
Vem har du umgåtts med mest.
Svar: Min familj, Emma, Sara, Lena, Lisa och nu på senaste tiden mest HAN tror jag!
 
Har du haft ett förhållande under 2014.
Svar: Njae inte direkt.
 
Vart reste du under 2014.
Svar: Gjorde lite små resor här i Sverige, men jag var på Kos, Rhodos, London och så Oslo då. Sen gjorde vi en härlig resa till Sälen och sen en galen studentkryssning efter det.
 
Vad var din största tabbe 2014.
Svar: Min störtsa tabbe haha, att jag har haft lite bråttom med allt. Men annars att min iPhone 5s blev bort rövad haha, jag hade så många bilder och filmer på den som jag inte hann spara...
 
Vilka ser du som de största händelserna under året.
Svar: Att jag tog studenten, att jag åkte till Kos och gjorde bartenderutbildningen och att jag flyttade till Oslo.
 
Har du blivit bättre på något.
Svar: Ja en hel del, lärde mig att stå bakom baren ordenligt och aaallt som hör till det. Jag har också blivit bättre på att våga ta det lite lugnt ibland.
 
Vad var extra dåligt med året.
Svar: Hm, alltså det klart att 2014 haft sina nedgångar, en hel del, men utan lite kaos skulle jag inte vara där jag är idag, jag skulle heller inte uppskatta allt bra lika mycket.
 
Vad var extra bra?
Svar: Att jag vågat väldigt mycket, jag har inte stått och sett på bara. Utan tagit mycket i egna händer, jag har vågat stanna upp, känna efter.
 
Lärde du känna några nya människor.
Svar: Väldigt, väldigt många fina männsikor och någon lite extra fin.
 
Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut.
Svar: Ojoj, nu får all familj sluta läsa heh. Nejdå. Klart jag har gjort mycket nya saker, så himla mycket roliga saker!
 
Gjorde någonting dig riktigt glad
Svar: Väldigt mycket har gjort mig glad, väldigt många härliga själar har gjor mig riktigt glad!
 
Strösta framgågen på jobbet.
Svar: Tja, jag har ju inte gjort något speciellt på den fronten riktigt men jag jobbade några pass som bartender, något jag aldrig riktigt gjort ordentligt förut och det var riktigt kul
 
Största framgången på det privata planet.
Svar: Som jag sa, jag har vågat så mycket. Jag har haft i högsta växeln så länge, kört över mig själv ibland. Jag har också gett någon annan 100% av min tillit, det är inte varje dag.
 
Vem saknade du.
Svar: Många, jag har saknat väldigt många detta år, men många är ju folk i min närhet som jag har kunnat träffa när det funnits tillfälle. Men det finns också några som jag saknat, som jag vet att jag inte kommer träffa igen.
 
Vad tänker du göra annorlunda nästa år.
Svar: Jag tänker försöka spara lite mer pengar haha, för min stackars plånbok skull. Jag ska försöka resa lite mer hade jag tänkt och jag hade tänkt försöka vara mer positiv för min egna del.
 
Tror du 2015 kommer bli lika bra.
Svar: Det kan man aldrig veta, jag hoppas på det!
 
Vad kommer du sakna från 2014.
Svar: Alla kontraster. Hur mycket jag har vuxit. Allt jag lärt mig. Det är ju dock inget som försvinner bara för att vi går från 2014 till 2015.
 
Vad önskar du att du hade gjort mer.
Svar: Jag önskar att jag hade kunnat dragit på Håkan spelningen, också kanske spenderat lite mer tid med folk som nu har rest långt bort!
 
Vad spenderade du mest pengar på.
Svar: Resor, krogen och studenten skulle jag nog säga dominerar ganska kraftigt.
 
Och så slutligen: Vad är dina planer inför 2015.
Svar: Jag ska försöka styra upp ett och annat, resa en del, förhoppningsvis spendera lite tid bakom baren, njuta av att vara jag.
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2015.
Svar: Var lite rädd om dig själv, och låt inget stoppa dig.
♥!

Kommentera här: