Det som är fult idag, är vackert imorgon

I Lördags var jag en sväng på mariberg, eller en sväng var där ganska länge. Köpte dock inte en ända pryl på rean, kom hem med ett par jeans och ett par svarta lite mer mys byxor till ordinarie priser då. Hittade faktiskt inget annat som jag behövde riktigt. Skön hemmakväll med tacos, Det stora äventyret och sen en Sällskapsresan film blev det sen.
 
Igår körde pappa mig till bussen, det var skönt att få vara hemma lite, få träffa alla och bara vara liksom. Men blev upphämtad på stationen i Oslo, blev så glad att vara i den famnen igen. Åkte till mig och lämnade lite grejer, sen myste vi framför något Chuck avsnitt med en pizza.
 
 
Idag sov vi ut, sen när jag kom tillbaka till lägenheten så lagade jag lite mat, gjorde några matlådor sen, fixade lite Rocky Roads, och var på banken också, vuxenpoäng haha. Efter det sädade jag, kollade på en film, If I stay tror jag den hette. Fick lite sällskap när den var slut och nu ligger jag och kollar på Håkans spelning från i sommras. Ska snart sova, helt slut och ska träffa Sara imorgon ganska tidigt!
♥!

Kommentera här: