Sälen baby

 
Sen jag bloggade senast har jag jobbat och varit ute med Amanda! Men också en till sak, jag har varit i Sälen med tjejerna i min klass!
I måndags åkte vi upp tidigt, när vi kom fram bestämde sig jag och Lisa för att pulsa runt i skogen för att ta oss fram till sälfjällstorget, ingen lätt match! Sen åt vi pizza och tog de lugnt!
I tisdags var det skidor som gällde, jag och Lisa drog hem tidigt för att göra mat och fixa oss. Vi var först på en förfest och sen bar de iväg till Harrys. Djn där sög verkligen så vi drog hem tidigt!
Igår åkte vi upp lite senare till backen, pigga som vi var haha. Det blev del offpist åkning i skogen med Lisa haha, det är där alla vurpor är ifrån på bilderna.. Sen blev det afterski, lite mer åk, tacokväll hemma i stugan och sen skulle vi ut igen. Förfest och sen utgång på Fjällis, det var riktigt kul och vi ramlade inte in förän väldigtväldigt sent idag haha!
Idag har vi bara rest hela dagen, med tanke på hur lite jag sovit så sov jag lite i bilen, vi stannade o käkade, fick lite krångel med bilen men tog oss hem tillslut. Nu är jag hos pappa och ligger i min säng, somnade precis med datorn i knäet mitt i detta inlägg, så fit for fight är jag! Så nu blir det sängen för min del, det har varit riktiga toppen dagar!
♥!

Kommentera här: