Klantigheternas mästare

Jag igår!
En del av mitt fina ben!
 
Idag vaknade jag med sån jäkla huvudvärk, kände mig konstig redan igårkväll. Antingen är det vinet (ganska osannolikt), att jag ätit dåligt eller så slog jag väl i huvudet när jag ramlade. Jajustdet, glömde jag ju berätta. Precis innan vi skulle åka hem igår skulle jag gå ner för trappen från logen, fastnade med skon och ramlade ner. Hade en systemkamera, ett par glasögon och ett vinglas i händerna, men lyckades rädda allt och mig själv, överlevnadsinsikt haha. Men slog i vänsterbenet rejält och kanske huvudet, eller så är det nacken?
Så tycker lite synd om mig själv och kunde inte ens sova ordenligt för att jag vill ligga på vänstersidan... Men ja, tryckt i mig lite tabletter för jag måste verkligen plugga idag. Har 8 uppgifter som ska lämnas in som jag kan göra här hemma (vissa är dock halvfärdiga). Men det är bäst att jag sätter fart, vill se bronsmtachen sen också!
 
 

Kommentera här: