Resdags!

I tisdags var jag på en intervju på förmiddagen, skulle egentligen på en visning med men hade missat att jag skulle jobba så fick skynda mig dit istället, typiskt eftersom jag ville ha rummet... Var iallafall servitris och serverade 3rätters till ett stort företag, var sjukt jobbigt men kul med! Efteråt hämtade Magnus mig vid 12, jag fixade mat och sen somnade jag när vi såg på film. 
Vaknade runt 13 idag, så har jag tvättat hela förmiddagen, handlat och sen packat. Jag och Lisa hittade en billig sista minuten resa till Ayia Napa för några veckor sen så vi tog den och 04 inatt åker vi härifrån! Ska bli så kul och extremt skönt att få komma till solen och värmen lite. Dock är jag lite skraj för flygresan, jag har försökt att inte tänka på det så mycket, men jag tror nog det ska gå bra! :)

Kommentera här: