2015 resumé

Lite blandade bilder på datorn från året,
Hittade en resumé jag gjorde över 2014, så tänkte jag kunde köra på samma iår. Kan vara kul att jämföra framöver!

Beskriv året med tre ord.
Svar: Rörigt, tufft, händelserikt.
 
Bästa köpet.
Svar: Oj, köpte ju min iphone6a i våras så det blir nog den.
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2015.
Svar: Det finns ju tusentals, "Honey, I'm Good", "Västerbron", "Ego", "Peanut Butter Jelly", "Detsamma" och "Divine sorrow".
 
Vem har du umgåtts med mest.
Svar: Emma, Sara, Lena, Magnus och Familjen.
 
Har du haft ett förhållande under 2015.
Svar: Jaaaojnjaja ja.
 
Vart reste du under 2015.
Svar: Rhodos med familjen, Ayia Napa med Lisa och London med Emma!
 
Vad var din största tabbe 2015.
Svar: Att jag hållt tillbaka tror jag, att jag inte varit mer självisk.
 
Vilka ser du som de största händelserna under året.
Svar: Hm, allt på jobbfronten egentligen. Att jag fick börja på Stratos i sommras var väldigt stort för mig, få arbeta som bartender på riktigt. Sen även att jag har börjat på Lagerhaus, trivs så himla bra. Sen har jag ju flyttat 500 gånger typ haha. Sen var vi på Findings festival och firade Midsommar här i Oslo.
 
Har du blivit bättre på något.
Svar: Att stå bakom baren.
 
Vad var extra dåligt med året.
Svar: Alla som försvunnit, glidit ifrån mig. Att Alice inte längre finns hos mig är det värsta helt klart.
 
Vad var extra bra?
Svar: Jag har inte gett upp, trots alla jäkliga motgångar. Men ja jag har försökt fokusera på bra saker ändå, fått resa mycket också, det älskar jag.
 
Lärde du känna några nya människor.
Svar: Ja, väldigt många genom mina jobb, mest på Stratos och Lagerhaus. Sen har jag även fått upp kontakt med lite gammla vänner som är super kul.
 
Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut.
Svar: Jag repeterar mitt svar från förra året haha, som var ungefär; Oj, nu får alla nära och kära sluta läsa heh. Nejdå. Klart jag har gjort mycket nya saker.
 
Gjorde någonting dig riktigt glad
Svar: Väldigt mycket har gjort mig glad, framförallt min familj och vännerna. Roliga saker jag gjort med M, resor under året och utgångarna haha.
 
Strösta framgågen på jobbet.
Svar: Jobbat mycket som bartender, vilket är super kul. Som jag sa tidigare. Sen är det ju Lagerhaus också, jag har fått förlängt i Januari också som jag är jääätte glad över!!
 
Största framgången på det privata planet.
Svar: Ska jag vara ärlig har det inte hänt mycket framgångar där haha, som jag nämnde har jag varit väldigt envis, jag har inte gett upp trots att saker inte gått som jag hoppats alltid. Annars har det varit lite för mycket, har förbisett det mesta.
 
Vem saknade du.
Svar: Det finns väldigt många jag saknar, hela tiden, både folk som finns och inte finns omkring mig. Men framför allt Alice, såklart. Saknar henne varje dag.
 
Vad tänker du göra annorlunda nästa år.
Svar: Säger som förra året haha, försöka spara pengar.. Försöka få ett mer stabilt liv, försöka lägga mer energi på mig själv.
 
Tror du 2016 kommer bli lika bra.
Svar: Jag hoppas det blir mycket bätrre haha.
 
Vad kommer du sakna från 2015.
Svar: Har ju gjort mycket kul under året ändå, så kommer sakna det. Men annars tar jag ju med mig det mesta in i 2016, så det ska nog gå bra,
 
Vad önskar du att du hade gjort mer.
Svar: Somsagt fokuserat på mig själv mer, och även sparat pengar haha.
 
Vad spenderade du mest pengar på.
Svar: Resor, både längre resor och alla resor framotillbaka till Sverige. Sen såna roliga saker som hyra och mat, är inte super billigt att bo i Oslo direkt.
 
Och så slutligen: Vad är dina planer inför 2016.
Svar: Förhoppningsvis resa lite, annars har jag verkligen inga planer.
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2016.
Svar: Säger som förra året, var lite rädd om dig själv, och låt inget stoppa dig.
♥!

Kommentera här: