Helgen!


Resten av julen var också jätte mysig. På fredagen fixade jag lite hemma och sen vid halv6 hämtade Emma mig och så åkte vi in till henne i stan. Gjorde oss i ordning, förade och så var vi ganska tidigt på Strömpis men tiden gick riktigt fort ändå haha, hade jätte kul ute och vi träffade på alla möjliga, b.la både Kajsa och sen Kricken som var hemma över jul. Efteråt blev det nattmat, sen sprang vi runt på stan halva natten sen sov jag hos Emma!
På lördagen slappade vi ganska länge, sen åt vi god frukost och senare hämtade pappa upp mig. På kvällen sen så var jag på bio med mamma, Jonas, mormor, morbror, moster, Daniel, William, Sebbe, Emil och Emils tjej, japp, halva släkten trängde ihop oss på Arbogas bio hahah. Såg En man som heter Ove, väldigt väldigt bra film, rolig men sorglig. Efteråt blev jag kvar i Arboga en sväng och umgicks med en kompis och sen åkte jag hem.
I söndags var vi en tur på marieberg, fick med mig lite små saker från rean iallafall! Sen åt jag, pappa, Helena och Johanna på Rosalies. Tog det lite lugnt hemma, packade, var i arboga en stund igen och sen åkte jag tåg in till Örebro, var hos Patricia och Pierre en stund och sen åkte jag till Oslo under natten!
♥!

Kommentera här: