Julafton!

 
Lite blandade bilder från julafton,

När jag kom fram med bussen den 24e sov jag hos min syster, blev inte mycket sömn för sen gick vi upp tidigt och bakde. Åkte till pappa sen för att äta lite julfrukost, sen fick jag skynda mig att slå in alla paket och så var det full fart mot mamma och Jonas. Där var det firande med mammas släkt som gällde, åt mat, öppnade super fina paket, fikade, snapsade och hade det trevligt. Vid 21 var jag, Patricia och Pierre hemma hos pappa igen och då var det dags för paketöppning där med dom, fick super fina paket då med verkligen. Sen såg vi lite Svensson Svensson och Tomten är far till alla barnen. Efteråt satte vi oss och spelade familje geni, och som alltid tog det evigheter för oss haha, höll på o ge upp men tillslut vann Pierre iallafall. Hade inte hunnit få någon julkänsla egentligen, men det var så mysigt att få vara hemma med alla och jag hade en jätte bra julafton. Nog för att jag fick mycket fint och åt god mat men det bästa är ändå att få vara med alla nära och kära!
♥!

Kommentera här: