Måndag!

 
Middag jag gjorde i Lördags och lite frukost/brunch från i Söndags, provade mig på bananpankakor!
 
När jag kom hem i torsdagsnatt kollade jag en film och några avsnitt Chuck sen fick jag sällskap.
Jobbade som vanligt i fredags, men direkt när jag kom hem var det dusch och sängen som gällde. 06 var jag tvungen att gå upp igår för att jobba övertid, sen blev det övertid på övertiden haha. Slutade 14.30 då fick man stanna kvar om man orkade, men jag var helt slut så blev hämtad, köpte med mig cheesburgare och åkte hem. Låg framför tvn ett bra tag, åkte iväg och storhandlade lite. Sen lagade jag mat, underhöll mig själv resten av kvällen med lite film, somnade sent sen. Igår sov jag länge, var på en visning, träffade Magnus och sen hade jag riktigt svårt att sova..
Idag har jag varit hemma från jobbet, mådde inte alls bra imorse. Ont i hela kroppen bara. Så jag har legat i sängen hela dagen i princip, fixat lite mat.
♥!

Kommentera här: