Workin daaay and night

Weheartit står för bilderna
 
Blev inte så sent igår var hemma till 4 iallafall. Tänker alltid när jag går o lägger mig att jag ska gå upp i tid så jag hinner med lite på dagen innan jag börjar igen. Men är alltid så jäkla trött, måste sova till 13 och då är det i princip mest fix här hemma, laga mat och sen åka... MÅSTE skaffa mig en bil så ska leta lite nu. För nu går jag hemifrån 2h innan jag börjar, det är för slitsamt. Fick se våra nya skift som börjar nästa vecka föresten. Jag börjar med mellan skiftet, så 11-19.50 tror jag det var, ska bli skönt med lite "vanligare" arbetstider. Det tidiga skiftet blir veckan efter det och det är 06-14.50, sena skiftet ligger mellan 17.30-24.00 (02.00 på måndagar).
 
Det är tufft och jag känner i hela kroppen att det sliter, men det är samtidigt skönt, varje pass tar mig bara ett steg närmare dit jag vill. Så det är det jag får ha i bakhuvet, allt jag kommer kunna göra senare!
 
 
Äter som en hääst nu när jag jobbar dessutom äter frukost och lunch innan jag åker, lite frukt innan jag börjar, matlåda på rasten, frukt på dom andra 2 rasterna (oooom vi inte jobbar övertid, för då får vi pizza också på sista rasten haha) och när jag kommer hem hinner jag trycka i mig lite mat också. Lär ju komma igång med träningen, heh. Eller jag SKA. Sara har lovat att hon ska köra lite med mig så fort jag har lite vanligare arbetstider. Så nu är det bara att sätta igång!
♥!
 

Kommentera här: