Findings Festival

Tandvärken har fortfarande inte släppt, eller ja vad det nu är för något, gaaaah!! Men har iallafall jobbat tills igår, gjorde min sista dag där då jag sagt upp mig. Wieho!! Jobbet funkade helt ok och det var bra pengar men jag känner inte igen mig själv knappt. Jag har varit helt förbannat sliten under en lång tid, varken ätit eller sovit som jag borde, nedstämd konstant. Så nu är det ändring på det, får se vad jag ska göra här näst.

Idag är det iallafall full fart nu på morgonen, det är FINDINGS här i Oslo under helgen, en housefestival. Så jag, Sara, Lena och Jennifer (Lena & Jennifer kom från Örebro tidigt imorse) ska dit senare, hoppas på att regnet håller sig borta och att det blir en grym helg! Nu måste jag ta mig en dusch, äta, handla och sen möta upp dom andra!

Kommentera här: