NRJ Music Awards

I Fredags efter att jag varit på "intervjun" (som gick jätte bra), åkte jag till Sara, sen drog vi till Storo. Åt McDonalds,sen shoppade Sara loss och jag höll henne sällskap haha. Eller jag kom hem med schampo och balsam faktiskt, men det var väldigt trevligt! Igår så försökte jag sova sålänge jag kunde men gick inge vidare. Jag tog det lugnt hela dagen iallafall innan det var dags för att jobba. Det var NRJ Music Awards som var på Stratos igår så det var väääldigt mycket folk, bra drag och härlig stäming. Jag fick dock inte se super mycket av själva uppträdandena eftersom jag stod i stora baren på 11e, och det fanns inte en sekund över att göra annat. Men det var kul och vi var väl klara runt 07 imorse, eller ja 06, eftersom man ställde tillbaka klockan 1h. Har inte kunnat sova mer än 5h så är helt slut, men tänkte jag skulle hålla mig vaken ändå och sen sova lite tidigare. Ska snart fixa mat iallafall och sen fortsätta kolla lite serier.
♥!
 

Kommentera här: