Helgen,

Sov ganska länge i fredags, sen runt 7 åkte jag till Saris. Vi köpte med mat, kycklingkebab för min del, så köpte vi massa gott med oss hem också. Sen blev det en myskväll framför The Holiday, vi tittade lite på Sex and the city 2 och pratade massvis, en väldigt skön fredagkväll. Runt 3 kom Magnus och hämtade upp mig så låg vi och slappade framför lite serier hela natten. I lördags skulle jag jobba vid 4, var ett jätte stort och viktigt event på Stratos så det var vääldigt mycket att göra hela tiden verkligen. Skulle varit klar vid 01, men var inte färdig fören halv5... Gick hem la mig och sov sen sov vi ganska länge i söndags. Åkte och åt på McDonalds på kvällen, sen började vi kolla på Bloodline, men verkade inte så spännande så vi började se på The Blacklist, istället, väldigt bra!
Idag har jag sovit ut för det blev ändå inge jobb, har varit ute och kört en sväng, handlat lite, lagat pannbiffar, duschat, sökt lite jobb och glott på vänner. Nu inväntar jag bara Magnus så ska vi se lite mer av The Blacklist!
♥!

Kommentera här: