Äntligen semester!!

Igår hade jag fullt upp hela dagen på jobbet, startade redan vid 8 och körde kampanjen och nyheterna nästan hela dagen, sen även lite planering inför kommande dagarna. Sen gick jag på SEMESTER. Gud vad jag behövde detta! Mötte Sara på eftermiddagen, köpte med mig sushi också. Sen på kvällen vid 23 åkte jag till Sverige redan. Skulle egentligen inte åka fören lördag, men kunde lika gärna åka nu.

Så jag sov hos Patricia när jag kom fram inatt så åt vi frukost. Sen mötte jag Lena på stan för att strosa runt lite, så blev det lunch på La Baguette med Emma också, inte ätit där på evigheter. Sen åkte jag med Lena till Frövi och tog mig därifrån till Mamma och Jonas, dit också Malin och Mormor kom. Vi har druckit och ätit massa gott, sen bara suttit och umgåtts. Nu ligger jag på soffan och kollar lite OS, känner mig inte i toppform så häller i mig te med ingefära!

Kommentera här: