Lite familjebesök!

I tors/fredag jobbade jag, tränade, var ute och gick med en kompis.
Igår öppnade jag bara på jobbet och åkte runt 12, mötte då mamma, Jonas, min moster och hennes Daniel, min morbror och mina kusiner William och Sebastian. Dom kom hit för att hälsa på mig och bo på hotell över natten. Så när dom kom blev det sightseeing för hela slanten, på kvällen åt vi på Fridays, drack vin och strosade bara omkring.

Idag åkte jag till deras hotell vid 8 för att äta frukost, så gick vi en tur då också. Efter att dom checkat ut innan 12 så åkte vi upp till Holmenkollen och gick lite. Nu har dom precis åkt och jag sitter på t-banan tillbaka ner till sentrum så de slapp åka den vägen. Hade det jätte trevligt och lite jobbigt att alla ska åka igen, skulle gärna haft de här lite längre eller kunnat följt med en stund tillbaka!

Kommentera här: