Mall Of Scandinavia,

Igår jobbade jag från 7.15 till 16. Var helt slut, fick dra upp i stortsätt hela leveransen och hade fullt upp hela dagen så min rygg var inte att leka med och min stressnivå var lagom hög. Fy för en dag, men efteråt mötte jag iallafall Michelle för ett par visningar, sen packade jag och satte mig på nattbussen till Sverige. 
Kom fram vid halv5 och då hade jag kanske sovit 20min. Så sov vidare 3 1/2h hos Patricia och sen var det uppgång och så blev vi hämtade av Malin. Vi åkte och shoppade på Mall Of Scandinavia och åt lunch, så blev en riktig mysig systerdag! Blev inte så mycket shopping för min del, eller ja 3toppar och sen lite till håret.
Kom hem till pappa runt 6-7, så åt jag lite och slappade, kollade på Den ofrivillige golfaren och nu har jag lagt mig i sängen, är helt slut och känner att jag har noll energi, så ska försöka få ett par timmars sömn var planen!

Kommentera här: