Midsommarafton!


På fredagen var det midsommarafton, slappade hela förmiddagen egentligen, åt gott och umgicks med pappa bara! Sen på dagen åkte jag hem en sväng, gjorde mig i ordning, vidare till Rockhammar och träffa Lena o hennes familj, åt lite och hade det trevligt! 

Sen körde jag ett gäng till Frövi, där vi svirade om och mötte upp ett ganska stort gäng, vi körde lite 4?kamp tror jag det blev haha. Kubb och stafetter, det var super kul. Drack, lyssnade på musik och hade det trevligt. Vid 3tiden avslutade vi, eller ja mest jag, med att nattbada. Sen sov jag och Lena hemma hos Elin!

Dagen efter var man inte kaxig, jag låg i sängen hela dagen typ, åkte tillslut hem och la mig där en stund. Sen köpte jag med pizza och åkte hem till Emma och umgicks med dom en stund, kollade fotboll, så toppade Emma mitt hår lite, så skönt!


Kommentera här: