London baby,

På söndagsnatten förra veckan hämtade jag och Emma upp Sara och Lena så åkte vi till flygplatsen. Tidigt på morgonen så flög vi mot London och resan gick bra!
Vi spenderade dagarna med väldigt mycket shopping. Vi var också en tur på Harrods, och gick runt i Hyde park. Jag hoppades på att vi skulle hinna till Winter Wonderland men det öppnade den dagen vi åkte hem, såååå typiskt, har alltid velat dit. Men får väl bli nästa gång. Vi var iallafall ute på onsdagskvällen, drack och dansade lite. På torsdagen var vi på musikal, Mamma Mia, var så himla bra!! Sen drack vi lite vin efteråt. En väldigt mysig resa med mina tjejer, första gången vi var borta alla 4 faktiskt, men jag hoppas på fler resor med alla oss! Det enda jag kände att jag missade var marknaden, sen gillar jag ju att strosa omkring, se gamla byggnader haha, men har ju sett det vanliga i London. Hade även velat hinna med en ordentlig utgång, nu var vi ute, men på en större nattklubb, The Box eller Cique Le Soir hade varit grymt. London ska ju ha vääldigt bra uteliv, så nästa gång får det bli mer fest!
Hittade iallafall mycket fint och hade det väldigt mysigt med mina bästa, vad vore jag utan er!

Kommentera här: