Time flies,

Nuuuu tar jag lite Ferie!!
Har jobbat tidigt tisdag, onsdag och idag. Så har egentligen bara snurrat runt i butiken hela veckan, försökt färdigställt byggen. Gjorde fönster bland annat. Inatt var jag hos M, väldigt mysigt, och det var inte lätt att gå upp imorse, fått sååå lite sömn. Men skulle bara jobba till 16 och sen sätta mig på ett tåg så tänkte att jag får tid att slappa då. Nu har jag ätit lite och känner mig heelt matt. Veckorna har rullat på i extrem fart och var inte helt med på att åka hem redan, gått så fort, men samtidigt längtar jag ju såklart! Skulle försöka packa igår (till Sverige och London då). Sköt upp det i 3h, och så plockade jag med det i 10min haha, gillar inte att packa alls. Jag har med mig extremt lite förövrigt, alldeles för lite, har garanterat glömt något...

Ikväll stannar jag hos Patricia och imorgon ska jag äta tidig lunch med Lisa, inte sett henne på såå länge! Sen ska jag till min mamma i Linde, träffa Malin också.
Lördag åker jag hem till pappa och ska vara där tills vi åker mot London, ska bli så mysigt!! Just nu är jag dock bara såå sliten, vill sova och ladda om batterierna lite.

Kommentera här: