Travel time,

I fredags lunchade jag med Lisa på Jensen, sen åkte jag och Patricia till mamma. Vi var där hela dagen/natten, Malin kom dit också. Vi åt och drack gott, kollade in deras nya lägenhet och umgicks!
Igår åkte jag och Patricia hem till pappa, firade lite farsdag med fika och paket! (Farsdag är ju egentligen idag, så tack igen pappa, för att du är bäst!)
Jag var i stan en sväng på eftermiddagen och sen åt vi gott här hemma också och kollade på tv!
Idag gick jag upp i hyfsad tid, slappade, duschade, sen vid 3 var jag och träffade lite släkt, mitt kusinsbarn fyllde 2 så vi firade honom och så fick jag äntligen träffa det nya tillskottet i släkten också, bara ca 4 månader, mysigt! Sen åt jag och pappa pizza här hemma och har sett på lite tv. Nu ska jag slappa lite innan vi reser inatt, tveksamt om jag ens hinner somna haha. Jag är som vanligt lite skraj över flygresan och jag försöker att inte tänka på det så mycket, men jag tror nog det ska gå bra!

Kommentera här: