Home sweet home,

Torsdagen spenderade jag med min ena syster, Patricia. Vi slappade hemma, var på stan en sväng, köpte med friteradkyckling och thaimat, fixade med mitt hår (äntligen lite mörkare igen). På kvällen gjorde jag mig klar och mötte Emma på Paolos. Vi åt pizza och drack vin, sen kom Lena och gjorde oss sällskap med. Satt sen på Pitchers och drack varsin drink innan vi gick hemåt, var väldigt mysigt!

På fredagen tog jag det lugnt hemma hos pappa, sen hämtade mamma o Jonas upp mig så var vi en tur hos mormor och Leif, fikade lite. Sen var vi förbi hos min moster och Daniel, trevligt! Sen släppte dom av mig hemma igen och på kvällen åt jag, pappa och Helena middag och såg på tv, skönt med en lugn dag!

Åkte till Lindesberg på lördagen, var hos mamma och Jonas under dagen, sen åkte vi in till Örebro. Inga (min mammas vännina, har vuxit upp med hennes barn och vi är i princip släkt haha) har fyllt 50år, så nu var det 50års fest som gällde. Åt väldigt god mat, hade trevligt sällskap, rolig underhållning och god dricka! Så blev en väldigt kul kväll, med lite dans som avslutning, runt 1.45 var vi ute därifrån tror jag.

Igår sov jag ut, spelade lite Sims, kollade tv, åt middag med pappa och Helena, sen låg jag i sängen och kollade på Oth, var så trött hela dagen.

Nu bär det av till Oslo igen, helt underbart att få vara hemma ett par dagar, önskar jag kunde stannat lite längre!

Kommentera här: