00.01

Körde ett CXWORX pass i måndags, passade mig väldigt bra egentligen, 30minuter och väldigt intensivt, och jäklar vilken träningsvärk efteråt!
Tis-idag har jag jobbat varje dag. Men jag började sent i onsdags så då hann jag träffa Sara och fika med henne!
Igår kom hon även till mig efter att jag var färdig vid 19, så lagade vi taco, daimtårta och drack gott! Hon gick ganska sent så sen la jag mig bara, öppnade idag! Efter jobbet idag kom Sara en tur till storo så köpte vi smoothies och satt lite i solen medans den var framme. Lyckades köpa hem ännu en gul blomma också haha.. Sen har jag bara sovit lite, lagat mat och slappar bara nu. Läser runt lite om hela Stockholms grejen också, hållit mig uppdaterad sen det hände i fredags med, så hemskt.
Vad jag ska göra "resten av helgen"(bara söndag kvar egentligen haha), vet jag inte helt än, är ganska sliten!

Kommentera här: