Påskhelgen!

Torsdagen hann jag med en lunch på stan med en kompis, åkte sen med pappa hem (men glömde väskan i stan så fick åka tillbaka och hämta den haha), sen tog jag det lugnt hemma hela kvällen!

På fredagen var jag hemma på förmiddagen och sen åkte jag till mamma och Jonas, åt middag där med dom, mormor, Jonas barn, mina systrar och Patricias Marcus, det var väldigt gott och trevligt! Sen åkte vi in till stan, jag skyndade mig till Emma så drog vi ut på Ritz för att se De vet du, det var en kul kväll!

På lördagen hängde jag med när Emma skulle hemåt, jag gick till pappa och så var det påskmiddag där med Helenas barn, så det var gott, älskar bara revbenspjäll!
Sen tillbaka in till stan igen för en ordentlig utgång med Emma på strömpis, lite blurrigkväll men var såå kul! Älskar att komma hem, umgås och slira runt ute med henne, lycka! Efteråt blev det efterfest hos en kompis med lite mat och prat! Så somnade inte fören vid 6ish.

Igår var vi båda väldigt slitna, men Lena kom till Emma också så köpte vi kebab och pratade bara, inte sett henne på såå länge, fina Lena! Efteråt åkte jag med hem till pappa och Helena igen, så åt vi middag där med Patricia och Marcus med, så gott! Har bara ätit som en kung hela helgen verkligen! Så mysigt och roligt att vara hemma hos familjen och vännerna, trots att det alltid går så fort och man inte hinner med allt och alla!

Idag har ja bara hunnit äta frukost, kollat Ice age, slappat på soffan, ätit lite lunch och handlat med pappa innan han släppte av mig på bussen till Oslo!

Kommentera här: