En vecka hemma!

Lite promenix hemma,

Lunch på gamla Örebro och lite äventyrsgolf i tisdags,
 
Från relaxen med mina tjejer i fredags,
 

Från i lördags,
Promenad runt lindesjön i söndags,
Veckan hemma har varit toppen, full fart hela tiden med såklart haha. Måndagen var jag hos mamma och Jonas på kvällen och sen sov jag där. I tisdags så åkte jag och Emma in till stan, åt god lunch och spelade äventyrsgolf, så jäkla kul! Sen fikade vi innan vi åkte hem igen. Väl hemma stack vi upp till parken och sparkade lite boll, precis som på gamla goda tiden!

På onsdagen tog jag det lugnt hemma och sen var jag i stan för lite middag med Amanda, Carro och Frida, mina gamla klassisar från gymnasiet. Var så sjukt länge sen jag umgicks med dom och inte bara sprang på dom någonstans. Vi åt på Efasos och pratade i timmar, så mysigt!

Torsdagen var jag hemma hos pappa och tog det lugnt, gjorde pizza och på kvällen tog jag en promenad, så skönt!

Fredagen gick jag upp hyfsat tidigt och var hos Emmas föräldrar med henne, vi passade deras vovve och solade lite. Sen var det dags för relaxen med Sara och Lena. Vi satt ute på deras terass medans man kunde sola sig lite och sen gick vi loss på äventyrsbadet så jäkla kul haha. Efteråt myste vi alla hemma hos Sara och Linus vi åt lite plock. Sen körde Lena hem mig!

I lördags så åkte jag till Emma på dagen, vi var på marieberg och åt lunch, köpte lite smågrejer med. Sen fixade vi kräftor, räkor och lite paj som vi åt, så himla gott. Sen var det full fart, förfest och utgång det var väldigt kul!

Söndagen åkte jag, Patricia och Marcus till linde för lite mat hos mamma med alla, efteråt så gick jag och Malin promenad runt lindesjön, riktigt skönt! Sen kollade vi Mamma Mia och jag sov i linde.

Igår var jag i stan en sväng sen hos Amanda, åt pizza och slappade på deras uteplats lite så det var trevligt. På kvällen var jag tillbaka hos pappa och idag så följde jag med honom till jobbet för att sen sätta mig på bussen till Oslo!
♥!

Kommentera här: