22 barree

När jag kom från Sälen i torsdags så var det bara hem och byta om sen åkte jag och pappa in till Patricia i stan. Där var det kalas med släkten för mig och henne. Hon fyller 25 imorgon nämligen, så vi brukar slå ihop våra födelsedagar. Var trevligt att träffa alla och fick så mycket fint!!
Efteråt köpte jag med sushi och somnade ganska direkt.

På fredagen åkte jag till Frövi för att hänga lite på skolan medans jag inväntade att mamma skulle sluta. Åkte till linde och så tog jag bilen till Örebro, skulle fixa lite av presenterna, så plockade jag upp Sara också så åt vi lunch. Sen tillbaka till mamma och Jonas igen, så kom Malin också. Det blev Pulled pork och så spelade vi Gin Rummy hela kvällen!

I lördags åt vi frukost och fikade innan dom körde mig till pappa igen, vi kollade skidor och rally, sen tog jag en tur till Frövi och mötte Amanda. Var sjukt länge sen jag träffade henne ordentligt så det var jätte mysigt att få umgås lite! Sen åkte jag hem och åt lite paj, innan jag la mig senare.

Idag fortsatte vi kolla skidor och rally, sen kom Emma förbi en sväng också innan jag och pappa åkte in till stan för att möta Wille, åker med han till Oslo och så åt vi lite taco hos Michelle i Karlstad också när vi plockade upp henne.

Kommentera här: