Sundaay

Nu blev det en veckan sen igen, men i lördagskväll blev det först middag och sen en tur ut med Agnes och Ellinor. Vi alla var ganska trötta och ville ta det lugnt så vi gick hem redan efter 2. I söndags och måndags var jag ledig, tränade, städade och lite sånt här hemma då.

I tisdags jobbade jag, vi fick 26 pallar med varor. Vi har aldrig fått så mye sen vi öppnade butiken, helt sjukt. Drog större delen av dom också så lagom ont i kroppen hade jag sen haha... men M hämtade mig från jobb så var jag hos honom till onsdagen, mysigt!

Torsdag-lördag jobbade jag, så då har jag bara tränat efteråt. Ingen tid för att vara lat längre! Igår lagade jag lite vegetariskt och kollade tv och film hela kvällen, var skönt att slappa lite.

Nu har jag inte ens gått upp ur sängen än, ska fixa lite frukost, träna här hemma (köpt ny yogamatta faktiskt), sen får vi se vad som händer resten av dagen!

Kommentera här: