Vecka 27,

Heh nej jag gjorde inget annat än åt...

Efter italien jobbade jag bara två dagar sen hade jag ledigt nästan en hel vecka, jag böt lite pass, så kom till Örebro sent på tisdagen. Onsdagen var jag hos Amanda på dagen, så länge sen jag såg den bönan! Vi köpte lite gott plock och åkte ut med hennes båt, det blåste som tusan men det var trevligt ändå haha! På kvällen åkte jag till Linde för att äta med mamma, Jonas, Malin och Patricia, mysigt! På morgonen efter gick jag och mamma runt lindesjön, så skönt! Sen var jag i fellingsbro en stund och åkte sen in till Satin för att äta och dricka med Emma och Lena! Vi var kvar ganska sent och sen sov vi i stan.
På fredagen åt jag och Lena frukost i stan innan vi åkte hemåt, jag tog det lugnt på dagen och sen grillade vi hos pappa på kvällen, så gott!
Lördagen satt jag i solen lite sen drog jag in till stan igen med Lena på kvällen. Vi hämtade Sara och ålte hem till Emma för att förfesta lite och sen dra ut på Strömpis, det var väldigt roligt men kvällen gick allt för fort haha.
På söndagen blev det bakishäng och på eftermiddagen åkte vi hem till mig och jag grillade lite till alla tjejerna, en bättre söndag!
Sen på måndagen blev lite sol, så åkte jag in till Patricia på kvällen för att sen åka nattbuss till Oslo igen.
♥!

Kommentera här: