Karpathos

I fredags var jag hos M, lagade mat! Sen på lördagen så åkte jag och jobbade tidigt, efteråt åkte jag till Frogner parken och hängde med mot folk i solen, drack gott och de andra grillade. Sen drog vi alla hem, gjorde oss i ordning och var hos en jobbarkompis till Agnes sen. Förfestade och slutade upp på Johns.
Söndagen tog jag det lugnt hela dagen, på kvällen var jag ute och drack lite vin!
Måndagen hade jag fullt upp med packning och städa, var en sväng på stan med.

Tisdagen jobbade jag och sen var jag hos M!
Onsdagen jobbade jag och sen stressade iväg till tåget och åkte till Sverige. Min syster Malin hämtade upp mig och så åkte vi till min andra syster Patricia och hennes Marcus, vi åt friteradkyckling och sen åkte vi till mamma och Jonas. Sov någon timme, sen bar det av mot Karpathos!

Kommentarer:

1 Anders:

Härliga bilder! Jag önskar att jag var på Karpathos just nu. :-)

Kommentera här: