Äntligen vår!


I fredags efter att jag slutat vid 20 så gick jag och Sara på Bio. Vi var på Colusseum och såg Skönheten & Odjuret, såå mysig var den, vill se igen!!
I lördags jobbade jag till 17 och efteråt hade jag tänkt träna, men känner mig fortfarande inte i toppform. Så jag drog hem, lagade fläskotlett Diana och hasselbackspotatis, slappade på soffan och kollade på TVD. Somnade ganska sent sen.
Idag sov jag ut, var så skönt. Sen åt jag frukost och mötte Sara för en promenad, vi hamnade ute på tjuvholmen där vi fikade lite och bara njöt av solen, var helt underbart, älskar att sitta vid havet. Sen gick vi hemåt, har sen dess ätit lite, duschat, städat här hemma och nu lyssnar jag poddar, P3 dokumentär, har väl hört dom flesta nu redan, men finns mycket intressant. Imorgon är jag ledig så jag får se vad jag ska hitta på, ska nog löpa en tur iallafall!
♥!

Kommentera här: