Finbesök

Jobbade sent i torsdags sen gymmade jag efteråt, (vilket resulterade i hemskaste träningsvärken hela helgen haha).

I fredags åkte jag ner till stationen vid halv11, mötte min äldsta syster Malin som kom hit för lite besök. Hon har aldrig varit i Oslo och jag har ju bott här en bra stund så det var på tiden. (Men det blir ju oftast att den helgen jag är ledig och inte har planer passar jag på att åka hem.)
Men vi gick hem till mig och sen strosade vi runt här i Oslo och åt god lunch på Egon och så gick vi på bio, La La Land blev det. Hade inga förväntningar alls faktiskt då jag knappt visste vad den handlade om, men den var bra! Sen åt vi middag på Olivia nere på bryggan, väldigt gott.

På lördagen jobbade jag mellan 9-15 så kom Malin upp hit så gick vi i lite butiker. Drog hem och kollade "nya" Tarzan, spelade Mario Cart, lagade taco och drack vin. Båda var väl egentligen helt slut men vi gick ut för lite drinkar ändå!

Igår åkte hon, så då hälsade jag på Sara en sväng och sen slappade jag hemma, tvättade, kollade på tv.

Kommentera här: