17 Mai!

Var uppe kl7 igår och gjorde klart pannkakstårtan, tog sån tid haha.. så fick stressa för att göra mig i ordning och bestämma kläder, men tillslut så blev vi färdiga och kom till Agnes och Jakob vid halv10. Vi var nog en 12-15st iallafall, som åt och drack massa gott. Sen var vi på stan och kikade runt, jag och Emma satte oss ner på Uggla och drack en drink innan vi köpte med oss pizza hem och åt. Sen kom ett par stycken till så drack vi och hängde lite hos mig under kvällen, efter det var jag och Emma ute en tur till.

Man blev verkligen heeelt slut, slutade dricka vid 12 så slapp bakfyllan men är så sliten idag, märks att man drack hela dagen igår, det tog på kroppen haha.. Men det blev en kul dag, med en härlig dagsfylla och trevligt folk! (Trots tråkvädret)
Idag åt vi frukost hemma och kollade film innan jag följde Emma till bussen, så tråkigt att det blev en sån kort stund hon var här.. Men kul att hon kunde komma mitt i veckan ändå!
Jag jobbat resten av dagen och ska gå hem nu snart!

Kommentera här: