Juldagen

Lite iPhone bilder bara,
I helgen tog jag de lugnt, njöt av att vara ledig och fixade mest hemma med julklappar oså! I måndags mötte jag upp Lisa på Marieberg, vi åt lunch och hon skulle ha lite julklappar, kom hem ganska sent och då var de dags för julmiddag och uppesittarkväll här hemma!
Igår var det julafton, hade en jätte mysig dag, tog det lugnt, var hos min moster och öppnade julklappar både där och här hos pappa! Fick massvis med fina saker så jag är jätte nöjd! Fick bl.a. Gossip girl säsongerna, parfym, några Gynning vin glas, en hylla/nattduksbord (som tog mig 4gånger att sätta ihop som ni ser på bilderna), en blue ray spelare (med tanke på att mina förra är från 80-talet istortsätt) men också presenkort och lite tjejprylar. Kan visa er sen!
Idag har jag legat i sängen, tittat på Ronja Rövardotter, ätit och varit ute med Alice! Nu ska jag faktiskt slå på en film och lägga mig ska upp inatt och vara chaufför!
Och jag hoppas ni också har haft en bra jul!

Kommentera här: