20 december,

Var en stund sen, men har mest jobbat faktiskt. Förra söndagen hade vi julbord på Olivia med jobbet, var trevligt! Så det blev en tredagars med vin för mig, haha, för gammal för det.
Sen jobbade jag hela veckan, var nattöppet på torsdagen. På fredagen sen tränade jag och mötte Sara för lite julklappsshopping och fika!

Sen jobbade jag lördag och söndag, på lördagkväll hoppade jag dessutom in på Stratos för lite jobb i baren, så blev 3pass på två dagar. Det var väldigt kul att vara tillbaka dock, trots att jag var ganska sliten. Inte varit där på flera månader.
Efter att jag jobbat i söndags så åkte jag till M. Myste med hemmagjord pizza och film!
Igår slappade vi under dagen och sen började jag vid 15. Åkte hem och sov sen startade jag 8 idag. Nu ligger jag på soffan med lite varmoboy och HIMYM, är så trött!

Kommentera här: