Xgames afterparty,

Som alltid är jag kass på att ta bilder under kvällen så detta är allt jag har o bjuda på haha, måste bli bättre...

Jobbade i lördags, sen efteråt åt jag med Sara på Illegal Burger och tog ett glas, var trevligt! Sen fixade jag mig lite och åkte till Ellinor, med Michelle, Agnes och Jakob. Drack och hade det mysigt sen drog vi till Gamle Museet, det var där dom hade Xgames afterparty, man var egentligen tvungen att ha biljetter och det var slutsålt, men lite fördelar ska man väl ha som bartender haha, så fixade lista dit och så hade vi grymt kul där inne med mycket härligt folk. Lite för många shots, men det var de värt!
Nu ligger jag under täcket och tittar The Big Bang Theory, har blivit sjuk.. Eller ja hostar, huvudvärk, feber, usch. Ska snart äta lite sen försöka städa, får se om jag orkar haha.

Kommentera här: