Lite svartvitt

Helgen blev väldigt lugn, på lördag förmiddag var jag hos M en sväng! Sen på dagen fikade jag med Sara och på kvällen såg jag och Michelle på Melodifestivalen här hemma!
I söndags var jag jätte seg så tränade hemma, sen var jag, Michelle och Wille en tur till Holmenkollen, gick och tittade lite. Sen slappade jag hemma och kollade Vampire Diaries.
I måndags körde jag ett pass på gymmet och lagade matlådor inför veckan.
Tisdagen jobbade jag till 15 och sen mötte jag Sara på Olivia för en mysig middag ute! Älskar deras räkpasta...
Igår var jag ledig så då sprang jag lite ärenden på dagen och sen mötte jag Sara för ett pass på gymmet. Efter det drog jag hem, duschade, slängde i mig lite mat och sen kom Felicia över en tur!
Nu idag började jag jobba vid 14, ska försöka löpa lite sen jag stängt, lite halt ute men får ta det lugnt!

Kommentera här: