Nyårsfirande

Mellan jul och nyår hann jag egentligen bara jobba och träffa M! Sen firades nyåret med tapas hos Emelie och några till! Dom har ju bästa utsikten över Oslo typ så väldigt mysigt! Vi spelade lite spel efteråt och sen kom det lite mer folk, innan 12slaget så drog jag vidare mot stan för att möta Sara och Linus, men jag hann inte fram så fick fira med resten av folket på Karl Johan som var påväg runt omkring haha... sen mötte jag dom iallafall, så hamnade vi på Johns. Dansade och hade kul! Efteråt var jag på lite efterfest och sen gick jag hem. En helt okej nyårsafton!
Dagen efter var jag som vanligt lagom pigg...
Sen dess har jag bara jobbat faktiskt och nu jobbar jag en dag till innan jag går på lite ledigt, ska bli skönt, hinna pyssla lite här hemma och få lite saker gjort!

Kommentera här: