The botten is nådd

Inte varit min vecka alls, usch.
Men har försökt lagt all fokus på jobb bara, löpte även i tisdags för första gången på länge och slog personbästa haha, något otippat men skönt det. Hade tänkt hålla träningen uppe resten av veckan med men har inte varit på topp.

Annars är det ganska dött här i Oslo faktiskt, det är fellesferie och resten har typ tagit semester också. Så går bara och väntar tills det är min tur igen, har ju rest en del under senaste månaderna, super skönt såklart, men jag tror inte ni kan ana hur välbehövligt det är för mig att komma bort, och nu mer än någonsin. Det är så skönt att komma iväg, få distans en stund. Även att få åka hem och bara göra roliga saker med dom bästa ger så mycket energi.

Var annars ute en tur igår och jobbar nu idag, dumt av mig, lagom sliten. Men är ledig imorgon så då blir det verkligen att bara slappa! Ska även lägga upp lite från veckan i Italien och Sverige senare.

Kommentera här: