More than you know,

Torsdagskvällen efter att vi landat så slappade vi bara. 
På fredagen däremot min kusin Sebastian studenten. Så var på skolan och tittade när han sprang ut, kollade när dom åkte flak och pumpade musik. (Kan inte fatta att det var 3!!!!! år sen jag själv tog studenten, sjukt..) 
Sen på eftermiddagen/kvällen så var vi hos hans mamma och åt middag, fikade och lekte lite. Sen var jag hos pappa på kvällen! 

Igår så var jag hos pappa under dagen och sen på eftermiddagen var jag hos Saris en stund. Sen hämtade vi upp Lena och åkte hem till Emma. Åt pizza och förfestade med mina tjejer, vi har inte varit ute allihopa sen 2år tillbaka nästan, så det var dags. Var en trevlig kväll med dricka och dans!

Idag har vi ätit brunch på Jimmys diner, sen gick jag till min syster och ätit middag här, nu är det popcorn och film innan jag drar till Oslo inatt!

Kommentera här: