Hem igen!

Jobbade tis/tors. Sen hann jag nästan bara träna och träffa M på torsdagkväll.
Sen åkte jag till Sverige igen på fredagen med Michelle och Wille. Dom skulle ändå hem och alla andra jag känner var upptagna så då tänkte jag att jag likagärna kunde följa med, fly Oslo lite.
På fredagskvällen åt vi lite gott plock hemma hos Patricia och Marcus. Drack lite rödvin och spelade spel också, mysigt!

Sen på lördagen mötte vi mamma och Jonas för lite lunch på Pitchers. Efteråt mötte jag Emma så fikade vi en sväng och så gick vi hem till henne. Lagade god middag och drack vin, sen fick vi lite sällskap på kvällen och drog vidare till Strömpis tillslut. Var riktigt kul kväll, men somnade inte fören 7 imorse så har ju inte varit super pigg direkt..
Nu har vi hämtat Michelle i Karlstad och handlat lite, så är i Oslo om ett par timmar igen.

Kommentera här: