Hemma igen,

Förra veckan var det mest jobb och träning, dock var jag lite dålig så fick ta det lugnt. På torsdagen jobbade jag till 12 sen fick jag stressa iväg till tåget. Skulle hem till Sverige!
Var framme ganska tidigt på kvällen, så då slappade jag bara hemma.

Men sen på fredagen mötte jag Amanda ganska tidigt för lunch på Fratelli och sen en tur Oslo Marieberg. Sen åkte jag hem till pappa med Patricia och Marcus där vi åt god middag! Sen följde jag med tillbaka till stan och drog ut på Strömpis med Emma, det blev en rolig men lugn kväll.

På lördagen åkte jag till mamma tidigt, umgicks med dom, åt lunch och så kom både Patricia och Marcus sen Malin också, så fikade vi. Åkte med tillbaka till stan så åt jag och Emma gott plock hemma och drack lite. Vi hamnade på Strömpis då också, hade det väldigt kul, sen blev det mat och lite häng efteråt.

Igår kom pappa och hämtade mig, sen halvsov jag på soffan halva kvällen, spelade lite, åt pizza.

Nu är jag påväg till Oslo igen, var med pappa till jobbet tidigt, sen åt jag en mysig frukost på Java med Emma och Amanda!
Känner mig inte helt redo för att åka tillbaka än.

Kommentera här: