15.16

I lördags sov jag länge sen följde jag med Agnes och Jakob på en överraskningsmiddag för en kompis, blev grillat och förfest. Så det var kul! Sen hamnade vi ute och resten är lite oklart, blev nog någon shot för mycket. Men det var en kul kväll iallafall, trots att jag ramlade och pajade foten klantig som jag är.
Söndagen gjorde jag i stort sätt ingenting, kollade lite sex and the city.
Igår var jag på legevakten en sväng eftersom foten inte blivit bättre, hade en liten spricka i ett ben tydligen så det förklarade väl saken, så gör lite ont att gå. Sen åt jag pizza och umgicks med M, så det var mysigt!
Jobbade till 12 idag och sen stressade jag hem, slängde i mig mat och packade. Nu sitter jag på tåget hem, blir full fart nu eftersom vi reser sen inatt. Åker ju nämligen till London imorgon, ska bli väldigt trevligt! Jag är som vanligt lite skraj över flygresan och jag försöker att inte tänka på det så mycket, men jag tror nog det ska gå bra!

Kommentera här: