I play my part and you play your game

~I should now that you're no good for me~

nu är jag hemma! först blev det IKEA och sen marieberg,
jag kom hem med, en halsduk, en kofta typ, en ring, 2par tights, en högkjol och ett ljus men en stenplatta till:D
allt förutom en tjocktröja alltså... typiskt! jag som inte ens skulle handla något alls, så här blir de jämt jag vet inte varför jag gillar att spendera pengar? bilder på alla grejer ska ni få men det får jag fixa imorgon, för ikväll hinner jag inte;)
imorgon praoar jag bara halvdag för sen åker jag till linde och träffar sara så ska vi kolla när fröviskolan spelar fotbollstunering!
snart ska jag borsta tänderna, tvätta bort sminket och sova, utan mardrömmar kan vi ju hoppas på för just nu har jag bara drömt sånt fast bara när jag sover ensam... hemskt är det iaf!
godnatt och sovsött folket♥!

Kommentera här: