dagens tumme ner


....SOCIALDEMOKRATERNA

tänkte dra till med ett blogginlägg sitter ju ändå i skolan och väntar på att börja. igår var vi ju på mötet, gick ju inte så bra skulle jag väl säga.. usch. är så trött, så sur, känns liksom ovärt att ens vara i skolan när man ändå inte kommer kvar, och JA jag vet man måste fortsätta plugga betygen följer ju fortfarande med, men känns vara tungt just nu.
tycker inte att de är okej att bara placera ut oss på olika skolor, skulle vilja omplacera dom till någon lada någonstans, för de är ju arbetet och gruppen som betyder något, inte lokalerna eller miljön runt om en som spelar någon roll eller hur?
En stor FET diss till socialdemokraterna som ligger bakom beslutet och även till dom andra partierna i alliansen som inte vågar stå för vad dom tycker när dom tidigare sagt att de är fel men kan inte säga emot, vad är de för politiker egentligen.. ni borde SKÄMAS.
inte för att jag tror att dom läser det här men var tvungen att få ur mig det!

idag tänker jag bara ta de lugnt, inte fundera så mycket på det, softa i det fina vädret och tagga till helgen!
ciao♥!

Kommentera här: