Fredagkväll!

Hallådär!

I onsdags blev det en utgång med Lisa, drack vin och sen blev det Strömpis. Många var på Ritz för pradisehotel deltagare var där, men Aron var på Strömpis och vi hade kul! Trots, att jag, självklart jag, tappade min mobil i toaletten innan vi skulle gå. Jag har inte tid med detta, jag är med i greenpeace, jag slänger aldrig skräp på gatan, bråkar aldrig, varför ska just detta ske mig? nejdå, inte mycket att göra åt saken, tog det lugnt hemma igår och idag var jag i stan och krånglade runt. Fick nytt SIM som sen inte funkade i telen, så nu sitter jag här med en HTC, hjälp. Ska tillbaka till iphone så snabbt jag kan då denna android är helt obegribligt för mig typ. Har ätit massvis med ost, kex oxh revbenspjäll med pappa för ett tag sen. Imorgon är den jobb som gäller så ska se klart på en film och sen sova!
♥!

Kommentera här: