Myshelg och jobbvecka

Jobbade på i fredags och när jag var klar blev det tacomys hos Magnus! Somnade inte fören 6 på morgonen och sov ganska länge. Låg framför Chuck och myste sen lite senare bjöd Magnus mig på middag ute. Efter det var vi ute på Blue och spenderade resten av kvällen där med några kompisar till honom! Ett antal shots och drinkar senare drog vi oss hemåt. Köpte med oss Mcdonals och somnade tillslut!
I söndags tog vi det bara lugnt hemma, välbehövligt!
Igår var det tidigt jobb, men kände mig inte alls pigg, så att komma tillbaka tidigt och få ligga på soffan var guldvärt, hade väl svimmat om jag fortsatte på övertid haha.. Lagade lite mat till oss och sen sov jag som en stock efter 23.
Uppe 04.40 idag, woho. Sitter på bussen just nu till tåget, känner mig fortfarande hängig men det går gå ändå.

Kommentera här: