Jobb, julbord och utgång.

Planen var att jag skulle se ut sådär men precis när jag skulle gå sprack ännu ett par av mina favorita svarta jeans, så då var jag tvungen att panik-bytaom innan jag gick haha...
 
I torsdags jobbade jag hela dagen och i fredags blev det ett monsterpass haha. Hade personalmöte vid 8 och sen jobbade jag från det fram till 20.30. Var heelt slut, eftersom det var Black Friday så var det ju kaos överallt, massvis med folk. Men det var kul! Sen sov jag faktiskt helt okej största delen av natten, framsteg haha..
Igår jobbade jag från 13-18, sen åkte jag bara och gjorde mig i ordning, drack ett glas vin sen mötte jag resten av alla Lagerhaus-tjejerna på Olivia. Vi hade vårt egna lilla "julbord" igår men vi körde på italienskt istället. ÄLSKAR deras skaldjurspasta, så god. Så det var de jag åt, sen dracks det en hel del vin innan vi gick hem till en av tjejernas kollektiv. Drack lite mer där sen skulle vi till Johns men hamnade på Lawo trots allt. En väldigt kul kväll, lite suddig i slutändan och ett bankkort fattigare är jag, men det var väldigt trevligt, jag behövde det!
Idag har jag sovit halva dagen, försökt blivit av med huvudvärken, tänkte jag skulle slänga i mig någon macka nu sen bara fortsätta slappa. Blir jobb hela veckan sen!
♥!

Kommentera här: