Are you ready for the weekend,

Från i lördags
Från igår,

I lördags tog jag det lugnt på dagen och vid 17 gick jag till min moster för lite påskmiddag hos dom ihop med mamma, Jonas, Malin och mormor, var trevligt! Efter det blev det hem till Emma i stan, dit kom också Amanda. Hade det trevligt och drack vin innan vi gick ut på Strömpis (jag som varken skulle dricka eller dra ut haha...). Hade kul men tiden gick super fort, hatar att det stänger 2 redan. Efter det blev det McDonalds och så sov jag hos Emma.

Igår sov vi länge, slappade framför film med lite gott och blandat. Vid 19 mötte vi Lena och Sara på Fratelli. Åt en super god Oxfilépasta och sen tog vi en Nutellapizza att dela på till efterrätt. Så himla gott och mysigt. Efter det åkte vi till Emma en sväng och sen körde Lena hem mig. En riktigt bra helg!


Kommentera här: