13 reasons why,

Kom till Oslo ganska sent på måndagen så packade bara upp typ, lyckades få 1h sömn typ innan det var dags för att jobba tidigt haha..

Efteråt mötte jag Sara på ett jätte mysigt fik på Bjølsen, Sofies hage, vi satt där tills klockan nästan blev8 och bara pratade, dom flyttade nu igår, så kul för dom mindre kul för mig såklart, kommer sakna henne!

I onsdags jobbade jag till 19 och sen var jag hos M på kvällen, åt fajitas och hade det trevligt!

I torsdags stängde jag och efteråt var jag ute och drack några glas vin med en kompis!

Igår jobbade jag till 19, har varit helt seg och trött hela veckan verkligen, mått halvt dåligt hela förmiddagarna typ. Så när jag kom hem åt jag sen däckade jag på soffan efter att ha kollat färdigt 13 reasons why. Har ni inte sett den serien så seee den, eller jag rekommenderar den starkt iallafall, den kan vara lite "rå" men allt är så viktigt, att de ämnena faktiskt tas upp ordentligt, både för ungdomar och vuxna!

Idag jobbar jag till 16 sen blir det nog en lugn kväll, är bara ledig imorgon sen har jag en hel jobbvecka igen framför mig.

Kommentera här: